Pagini

sâmbătă, 10 august 2013

Tutorial Adaugarea unei texturi ( background ) unui text


  În acest tutorial am să vă arăt cum să puneți o imagine ca background la un text, cu alte cuvinte adăugare unei texturi acelui text. E foarte ușor să pui o imagine ca background la un text, deși nu doar la text se poate pune....
    Pentru aceia dintre dvs. care încă nu ştiu cum se face acest lucru am să încerc şi sper să reuşesc să explic pas cu pas întreg procesul  
  Deschidem PhotoShop-ul, dacă nu îl aveţi îl descărcaţi gratuit de Aici
  Pentru început creăm un document nou File -> New cu dimensiunea variabilă în funcţie de cât de mult doriţi să scrieţi şi cât de mare doriţi să fie scrisul eu am să deschid un document cu dimensiunile 300 x 300, (scriind un cuvânt scurt TEST) cu un background negru și textul de culoare albă cu fontul Popular Std și dimensiunea textului de 72 pt.

  Acum vom alege imaginea care v-a fi background-ul textului. Eu am ales acest wallpaper:
  Acum adăugăm wallpaper-ul în documentul nostru, despre cum se face acest lucru am vorbit Aici
File >> Place...>>ENTER
Notă: Foarte important este ca imaginea care doriți să fie background la text, trebuie să fie deasupra textului în paleta Layers.( țineti click-ul apăsat si urcați wallpaper-ul pe prima poziție)
  Mergeți la Layers -> Create Clipping Mask. ->ENTER, după ce ați apăsat Enter, ati terminat acest
proces.
     Pentru a folosi la maxim acest procedeu, ar trebui sa ,, decupați'' textul și să îl inserați in poza in care voi doriti. Pe acest blog aveti toate informatiile de care aveti nevoie, Pentru a face acest lucru.
Dacă aveți nelamuriri vă astept in rubrica de comentari !
______________________________________________________________________________________________
Te-ar putea ajuta :
Cum aplici o reflexie unui obiect
Cum elimin fundalul unei poza
Cum pot muta un obiect, sau o persoana dintr-o poza in alta
Cum instalezi un plugins in PhotoShop
Cum selectezi un obiect in PhotoShop (precizie maxima)
Cum aplicăm o reflexie miscatoare unui obiect, (oglinda in apa)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu