Pagini

vineri, 2 august 2013

Cum instalezi un plugins in PhotoShop

 
Astăzi vroiam să vă vorbesc despre o altă metodă eficientă de selecţie a unui obiect în PhotoShop, însă mi-am dat seama că omisesem ceva foarte important şi anume faptul că pentru a pune această metodă în practică avem nevoie de un Filter şi anume Extract, acest filter nu este instalat de bază pe toate variantele PhotoShop şi astfel riscăm că articolul pe care urmă să îl scriu să ducă în eroare pe anumiţi posesori de PhotoShop ştiu că acest Filter nu este instalat pe Photoshop CS4, această fiind variantă în care lucrez şi fac aceste tutoriale considerând că este cea mai răspândită şi folosită variantă (poate mă înşel), dar hai să lăsăm vorbăria inutilă şi să trecem la subiect. În acest tutorial vă voi arăta cum puteţi instala un Filter eu astăzi intalz după cum v-am spus Extract însă paşi sunt relativ aceeaşi pentru oricare alt Filter
  Primul pas îl descărcăm, îl puteţi descărca apăsând Aici  în pagină de mai jos sunt prezentaţi primi 3 paşi
  După ce aţi descărcat folderul, PHSPCS4_Optional_Plug-Ins" în locul dorit de dvs. Mergeţi în acel loc şi daţi click pe Executabilul descărcat, vă va apărea ca în imaginea de mai jos, urmaţi paşi descrişi în ilustraţi
  În această etapă aveţi de dat 10 click-uri pentru a deschide diferite Foldere pentru ca în final să ajungem la fişierul pe care vă trebui să îl copiem şi să îl lipim aşa cum vă voi arăta în Folderul Adobe
Am să vă explic imaginea de mai sus
Daţi click pe folderul descărcat de pe pagina Adobe (dacă e arhivat dezarhivaţi-l cu Wunrar sau 7Zip) şi ajungem la pasul 1
Dublu click pe executabil - Run - dublu click pe Folderul nou creat - dublu click Photoshopp Contet -dublu clik English - dublu clic Gooldies - dublu click Optional plug-ins - dublu clic Plug-ing 32 sau 64 bit în funcţie de sistemul pe care îl aveţi - dublu click Filter - click dreapta pe ExtractPlus - Copy
Acum urmează să lipiţi acest fişier în folderul Adobe, pentru a face acest lucru urmaţi paşi descrişi în imaginea de mai jos
Am să vă explic şi această ultimă imagine
Dublu click pe My Computer - dublu click pe partiţia C sau partiţia în care este instalat Adobe Photoshop - dublu click Program Files - dublu clic Adobe - dublu click Adobe Photoshop CS... - Dublu click Plug-ins - dublu click Filters şi aici dăm clic dreapta şi Paste pentru a lipi fişierul ExtractPlus copiat în imaginea anterioară.
Ştiu că la prima vede pare complicat dar nu e chiar aşa..., dacă aţi citit cu atenţie ceea ce am scris în acest articol cu siguranţă ştiţi să instalaţi un Plugins.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu