Pagini

miercuri, 7 august 2013

Cum aplicăm o reflexie miscatoare unui obiect, (oglinda in apa) cu Photoshop

Ştiu că o să vă gândiți poate, la ce bun am mai scris acest articol când subiectul este siscutat si rediscutat la o simplă tastare, găsiţi multe tutoriale pe Google cu acest titlu însă multe articole pot fi trecute uşor la categoria ,, spam" întrucât au titlu de genul, Reflexie în apă´´ însă tot ce îţi explică în tutorial, Videotutorial, sau articol, este cum să întorci o poză, iar unii mai darnici te invață cum să îi aplici câteva filtre  pentru a ,,tulbura apa,, iar rezultatul poate fi trecut cel mult la categoria, reflexie în oglindă
   Astăzi mânat de orgoliu (întrucât un bun prieten vizitând acest blog, a început să râdă întrebându-mă dacă am uitat să lucrez în PhotoShop! Degeaba am încercat eu să îi explic că am făcut acest blog pentru cititori care sunt novici şi care vor să înveţe, bazându-mă în articole pe subiecte de interes iar rezultatul fiecărei metode am intercat să fie obţinut în cel mai simplu mod).
 De aici s-a născut dorinţa de a face acest articol, Cum aplicăm o reflexie mişcătoare unui obiect..."
Mulţi aberează cu fel de fel de metode care mai decare mai complicate, de multe ori rezultatul fiind cel menţionat mai sus.
  Aşa cum v-am obişnuit eu vin cu cea mai simplă metodă şi cea mai eficientă rezultatul îl aveţi la începutul articolului

Cum ajungem la acest rezultat?
Instalați acest Plug-ins Almathera puddle, despre cum instalezi un Plug-ins în Photoshop am mai vorbit Aici însă acesta este mult mai uşor de instalat, după ce îl descărcaţi de mai sus, îl dezarhivaţi, îl copiaţi, după care mergeţi la My Computer C:\Progam Files\Adobe\Adobe Photoshop CS3\Plug-Ins, si îi dăm Paste 
Acum începem cu adevărat tutorialul
1. Deschideti PhotoShop introduceţi poza căreia doriţi să îi creaţi reflexia în apă File-Open...
2. Selectăm background-ul, o să dăm dublu click pe el pentru a îl face layer (leayer 0 în cazul meu)

3. Mergem sus la Image >> Canvas Size modificăm Heightă: 150 px și bifăm săgeata în sus !
1. Selectăm Rectangular Marquee Tool, cu care selectăm toată imaginea
2. Apăsăm CTRL+D, pentru a deselecta, după apăsăm CTRL+J de 8 ori, pentru a face 8 copii a Layer-ului cu poză
3.  Selectăm din nou Rectangular Marquee Tool, după care selectăm partea de jos (la mine in carouri alb rosu) și puțin din imagine!
 Având selecţia activă, mergem la Filter > Almathera > A Puddle, și modificăm doar Scale, de la 30 cu valoarea 60.
 Select layer-ul de mai jos (Layer 0 copy 7), și facem exact ca la pasul 8, doar că la Scale, o să punem valoare 62 (+2).
 La fel pentru restu layerelor, modificăm Scale din 2 în 2.
1. Acum trebuie să deschidem panoul cu animație, mergem sus la Window >> Animation !
2. După care setăm ca animaţia să se repete la infinit (ca in imaginea 4)
3. Apoi creem din fiecare layer câte un cadru pentru animaţie ! (2)
4. Acum trebuie să selectăm toate frame-urile ! (3)
5. Acum alegem un frame și selectăm valoarea 0.1 seconds ! (5)
 Tot ce mai aveți de facut e să Salvați această imagine in format Gif, dar nu mergeti la Save As pentru a salva in acest format. Pentru a salva GIF te duci la File > Save for Web & Devices si folosesti setarile din imaginea de mai jos:
 La Preset: sa ai GIF 128 No Dither
Apoi dai Save
Alegi un nume pentru poza si dai iar Save
   Rezultatul e spectaculos si chiar daca ati salva imaginea in format Jpg, efectul ar fi deasemenea unul spectacular, acest tutorial pare complicat, dar va asigur ca nu e deloc asa. La solicitarea dvs. sunt dispus sa atasez si un videotutorial pentru a va arata cat de simplu poate fi aceasta operatiune de schimbare a unei poze intr-o imagine animata ca cea pe care o vedeti la sfarsitul acestui tutorial
  Sper ca acest tutorial va ajutat sa creati imagini ,, vii'' dintr-o poza oarecare
  Astept comentariile si de asemenea daca aveti nelamuriri le puteti lasa in rubrica pentru comentarii si am sa incerc sa va ajut
si de asemenea daca aveti nelamuriri le puteti lasa in rubrica pentru comentarii si am sa incerc sa va ajut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu