Pagini

miercuri, 21 august 2013

Cum Iti inbunatatesti imaginea, retusuri ale fetei in Photoshop.

  
   Continui seria articolelor dedicată metodelor simple de a vă îmbunătăţi imaginea într-o poză. Prin folosirea anumitor filtre v-am arătat deja pe acest blog că puteţi perfecţiona textura feţei imprimându-i un efect de catifea de soft asta dacă folosiţi filtru necesar şi mai important de atât, dacă îl folosit în mod moderat, în caz contrar riscând să obţineţi efectul contrar celui dorit şi anume riscaţi să distrugeţi poza în loc să o îmbunătăţiţi.
  Astăzi vă voi arăta cum puteţi folosi... CITESTE MAI DEPARTE 

 Filter Blur, mai precis fiter Blur Gaussian, mulţi spun că acest blur nu e indicat să îl folosim pentru că are, calitatea" de a blura în aşa fel încât suprafeţele şi pierd strălucirea, dar acest lucru se poate rezolva foarte simplu prin folosirea uneltei Erasel Tool cu Opacity 100% pe zonele pe care nu vrem să se aplice de loc efectul, sau folosirea în mod moderat Cu un Brash moale şi opacity mai scăzută, de asemenea la finalul procesului putem modifica Opacity întregi suprafeţe până obţinem rezultatul dorit
  Cu menţiunea că în Videotutorialul de mai jos am avut ca scop prezentarea modului în care se foloseşte Blur Gaussian şi nici de cum înlăturarea defectelor, acest lucru făcându-l doar pentru a vă familiariza cu acest proces. Fac acesta precizare pentru a nu va duce în eroare, pentru un bun rezultat vă recomand să creaţi câte un ler pentru fiecare operaţiune pe care o întreprindeţi, eu având ca scop aplicarea unui filter am Duplicat layerul o singură dată, dar în acelaşi timp am şi îndepărtat câteva imperfecţiuni, lucru care era indicat să se întâmple pe alt Layer decât cel pe care am aplicat Filter - Blur - Gaussian Blur, această, eroare" este vizibilă în momentul în care se reduce Opacity efectului de Blur.
   
  Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi şi prietenilor, nu fi egoist, dale şi altora şansa să afle

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu